Smart serviceträning

Rizzo har framgång inom Wedins

Rizzo ingår i Venue Retail Group och har lyckats återta en ledande position på den svenska marknaden. Vi har vår personal att tacka för våra framgångar säger Lena Sturesson som är ansvarig för Rizzo.
Rizzo blev nyligen utsedd till att ge den bästa servicen på NK, i både Stockholm och Göteborg genom den årliga mysteryshopping kvalitetskontrollen på NK. Resultatet är så kul för oss alla, det är ett bevis på att våra kunder känner det vi vill att dom ska känna och att vi är på rätt väg säger Lena.

Vi vill ge en känsla av lyx och det är så många detaljer som påverkar detta men det är våra medarbetare som är hjärtat i allt. Alla måste få möjligheten att förstå vad som förväntas av oss, det egna ansvaret, vilka mål vi arbetar mot och få återkoppling på detta hela tiden. Våra butikschefer har en viktig roll i den återkopplingen och engagerandet i att ge en bra service. Vi har utvecklat en kultur där vi är duktiga på att ge varandra beröm och konstruktiv kritik oavsett vilken roll vi har i företaget säger Lena.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *